Zobacz cały wątek


Od wyjazdów porannych w dniu 28.07.2008 r. linia A będzie się dodatkowo zatrzymywać na przystankach "Trawowa". Przystanki dla tej linii otrzymują status "na żądanie".

Od wyjazdów w dniu 28.07.2008 r. na swoje stałe trasy przejazdu przez most Uniwersytecki powracają następujące linie autobusowe:

----------------------

Poza tym przeznaczono do kasacji pierwszego Jelcza 120MM/1. Tym "szczęśliwcem" okazał się wóz #9003 z 1993 r.
Data: piątek, 25 lipca 2008, 22:08
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 384
Wyświetleń 35943

 

Zobacz cały wątek

Cytat: Eee raczej niemożliwe, żeby liceum nie mieli. W końcu główna miejscowość w gminie.

Cytat: Wielu ludzi przy wyborze przyszłej lokalizacji mieszkania bądź domu bierze pod uwagę szkoły, które są na miejscu.

Cytat: A nawet jeśli w samej miejscowości to już to jest ogromny plus tej gminy.

Dla gminy owszem, ale postaw się w sytuacji takiej: przyjeżdżasz na dworzec główny w Poznaniu, ale zamiast znanego MPK masz trzy linie autobusowe jeżdżące z częstotliwością co godzinę-półtora do godziny 23 (później nic), a chcesz się dostać na Rataje.
Data: Wto Sty 01, 2008 21:57
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 16
Wyświetleń 3877

Zobacz cały wątek

Według mnie powinna powstać bardziej rozbudowana, okolicznościowa strona. Zawierająca między innymi takie informacje jak: linie autobusowe/tramwajowe, które jeżdżą pod Śląski z całego okręgu, informacje o miejscach parkingowych, okolicznych punktach gastronomicznych itp. Bo takie informacje na pewno będą interesować ludzi wybierających się z dziećmi z bardziej odległych miejscowości.
Można by też poprosić Grzybka jako kapitana o kilka słów apelu czy zaproszenia na ten mecz i opublikować na stronie.

Według mnie taka jedna konkretna witryna działająca przy Niebiescy.pl np. ( ) byłaby zdecydowanie lepsza niż mnóstwo takich ubogich umieszczanych na mało znanych domenach.
Data: Nie 09 Gru, 2007
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 4065
Wyświetleń 372109

Zobacz cały wątek

To raczej nie, bo pisałem "poza aglomeracjami". W tym wypadku na samym Śląsku było by kilkadziesiąt przykładów, podobnie Wałbrzych - Szczawno Zdrój i inne. Do przykładów zaś można dodać Myszków - Siewierz (linia pod zarządem GOP, ale z wieloma zatrzeżeniami). Doskonałymi przekładami były piotrkowskie linie 12 i 22, ale tą pierwszą opanowały busy, a drugą PKS Bełchatów. Jest też linia J łącząca Jarocin z Krotoszynem (Jarocińskie Linie Autobusowe) oraz linia łącząca Kórnik z Poznaniem (Kórnickie Przedsiębiorstwo Autobusowe "Kombus" Sp. z o.o.) - to Wielkopolska. Przykładów pewnie jest więcej jakby poszukać.
Data: 2009-01-22, 19:42
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 30
Wyświetleń 574

Zobacz cały wątek

Cytat: Connex Koleje Polskie już zgłosiły wstępną chęć uczestnictwa w przetargu na obsługę regionalnych kolejowych przewozów na linii Bytom — Gliwice — Bytom, organizowanym przez województwo śląskie. Taką deklarację, poza PKP Przewozy Regionalne, złożyły dwie inne prywatne spółki: PCC Rail oraz konsorcjum, którego liderem są Dolnośląskie Linie Autobusowe. Linia ma 20 km, do jej obsługi potrzebne są 3-4 składy. Na rozstrzygnięcie przetargu trzeba poczekać co najmniej miesiąc, umowa mogłaby więc zostać podpisana jeszcze w październiku tego roku.

Data: Czw Sie 31, 2006 2:57 pm
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 56
Wyświetleń 5941

Zobacz cały wątek

Mecz ten odbędzie się 4 Lutego w Kołobrzegu.

Dla wszystkich zainteresowanych:
- Moja rodzina ma 2 pensjonaty w Grzybowie (5km od Kołobrzegu) więc problem z noclegiem załatwiony!
- Dojazd do Kołobrzegu bezproblemowy (2 linie autobusowe kursujące cały tydzień)
- Liczne sklepy i bary (Jest gdzie posiedzieć)

Wszystkich chętnych proszę o jak najszybsze zgłoszenie się do mnie!!!
Tel.: 516521449
GG.: 8459203
lub osobiście

P. S --> Jeśli ktoś ma jakieś pytania proszę o zamieszczenie je w komentarzach!
Data: Sob 03 Sty, 2009
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 4
Wyświetleń 1729

Zobacz cały wątek

Ja ostatnio zakochałam sie w Krakowie !!!
Uwierzcie lub nie ale byłam tam dopiero pierwszy raz w życiu w LISTOPADZIE 2005 !!! taaa śmieszne co ? ale prawdziwe i po prostu miłosc od pierwszego wejrzenia !!! Wystarczyły 3 dni a teraz znam juz jak swoje miasto - linie autobusowe ulice ..no i zakątki starego miasta

I te wszystkie kawiarenki jest jedna tuż obok kościoła Mariackiego w Angielskim stylu ...oczywiście z kawą po szkocku z rumem lub WHISKY która jest po prostu BOSKA !!!!! a tuż pod Sukiennicami sprzedaja najlepsze grzańce jakie do tej pory piłam !!!

Za to przy Placu Matejki maja najlepszą restauracje gdzie mozna zjesc przepyszne ale tak dużo ze nie sposób wyczyścić talerz
Data: 2005-12-12, 17:18
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 151
Wyświetleń 10951

Zobacz cały wątek

Cytat: Moim zdaniem jest to jedyny sposób na uratowanie linii ponieważ dla kolei nie ma ona żadnej wartości a SMK "S2" potrafi zrobić uczynić z niej atrakcję turystyczną i reklamę dla tego regionu.Dlatego jak najbardziej popieram.



No własnie bo za ratowanie tej linii i reaktywacji jako srodka komunikacji publicznej podmiejskiej - powinny sie zabrac samorzady Lubonia, Puszczykowa, Mosiny, powiat...
Ale ja ma do tego dojść skoro po jednej w znacznej czesci pokrywajacej się trasie kursują 4 linie autobusowe - L3,L2 - Lubnoń, 101 - Mosina, Puszczykowo, EkoRondo...
Na marnowanie forsy samorządy stac - na działanie wspólne NIE :-(
A szynobus to byłby bardzo szybki środek lokomocji dla mieszkańćów tych gmin .
Mosiniak
Data: Wto Mar 11, 2008 12:05
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 29
Wyświetleń 3739

Zobacz cały wątek

Uruchomione na okres Wszystkich Świętych 2008 w dniach 29 X-3XI zostają linie autobusowe:
136-Cmentarz-Plac Zamkowy
137-Cmentarz Wojskowy-Śpiące Osiedle=Wysypisko Śmieci
oraz linia 70 na trasie od Placu Zamkowego do Cmentarza
Ich częstotliwość to co 3-6 minut.
Obsługa to 6 przegubowców,3 15-metrowce i 12 krótkich autobusów.
Do tego linie 502,505,406,407 zostaną wydłużone z Dworca PKP do Cmentarza i powiększone po 3 autobusy na każdą linię,linie 154,155,156 i 402 zostaną wydłużone na Cmentarz z Parku Dąbrowskiego,a linia okrężna 153 będzie kursowała na trasie:Duży Kącik-()-Szkolna-Cmentarna-Cmentarz-Zielona-Cmentarz Wojskowy-Fabryka Butów-()-Duży Kącik.
154,155,156 mają brygady bez zmian,a na linii 153 kursuje 14 autobusów co 5 minut.
Data: 2008-10-30, 14:49
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 10
Wyświetleń 427

Zobacz cały wątek

Cytat: Ja ostatnio zakochałam sie w Krakowie !!!
Uwierzcie lub nie ale byłam tam dopiero pierwszy raz w życiu w LISTOPADZIE 2005 !!! taaa śmieszne co ? ale prawdziwe i po prostu miłosc od pierwszego wejrzenia !!! Wystarczyły 3 dni a teraz znam juz jak swoje miasto - linie autobusowe ulice ..no i zakątki starego miasta
Polecam wszystkim klub ROTUNDA w Rynku głównym ! super klimacik i w ogóle HIT !!

Cytat: Ja w Barcelonie polecam Buddha Bar.
Klimat niesamowity

W Milanie nie byłam [jedynie na lotnisku transfer] . . . ale marze, żeby pojechac tam na zakupy ))
Więc koniecznie musisz opisac jak było!


Heh...a dla mnie to będzie w Mediolanie już trzeci raz. Jakoś jednak bardziej niż na zakupach to skupiałam się na Duomo, które jest zaczepiste poprostu. Za to o Barcelonie ciągle marzę i jak do tej pory jest to marzenie niespełnione, Sagrada Familia śni mi się po nocach.
Data: 2005-12-13, 18:06
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 151
Wyświetleń 10951

Zobacz cały wątek

Connex Koleje Polskie już zgłosiły wstępną chęć uczestnictwa w przetargu na obsługę regionalnych kolejowych przewozów na linii Bytom — Gliwice — Bytom, organizowanym przez województwo śląskie.
Taką deklarację, poza PKP Przewozy Regionalne, złożyły dwie inne prywatne spółki: PCC Rail oraz konsorcjum, którego liderem są Dolnośląskie Linie Autobusowe.
Linia ma 20 km, do jej obsługi potrzebne są 3-4 składy.
Na rozstrzygnięcie przetargu trzeba poczekać co najmniej miesiąc, umowa mogłaby więc zostać podpisana jeszcze w październiku tego roku.
Data: Pią Wrz 01, 2006 8:05 am
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 34
Wyświetleń 6061
Cytat: W Oplu chyba mają teraz przerwę wakacyjną, a studenci mają wolne do października, więc nie ma co się dziwić, że obecnie są pustki.


Ty widzisz problem na trasie Bytom-Gliwice bo ja widzę problem, którzy mają pasażerowie po tej trasie bo linie autobusowe na strefę nie są odpowiednio skomunikowane z godzinami przyjazdu pociągu do Gliwic. Poza tym cena może i atrakcyjna ale gdy do tego trzeba doliczyć koszt dojazdu i odjazdu tramwajem czy autobusem, pociąg staje się nieopłacalny.
Studenci zaopatrują się we własne 4 kółka a pracownicy SSE grupują się i jeżdzą wspólnie dla obniżenia kosztów własnymi samochodami.

Zobacz cały wątek

Przesadziłem z K, ale rzeczywiście powinny być kursy zjazdowe do zajezdni.
W Toruniu nawet tramwaje mają zjazdy.Po za dwiema liniami :
nr 3 - szczytową która potem kończy pracę jako 2.
nr 4 - która po 21:00 także kursuje jako 2.
31 linii autobusowych posiada zjazdy po za liniami 10 i 11 które kończą kursy na pętli przy zajezdni. Jeśli linie autobusowe których trasa znacznie oddalona jest od zajezdni jedzie po trasie innych linii i wtedy pisze na wyświetlaczu np. 29 DO ZAJEZDNI. Ludzie są bardzo zadowoleni z tych kursów którymi można dojechać w wybrane miejsce nie czekając na inny autobus. Dlatego też jestem za wprowadzeniem kursów zjazdowych.
Data: 2007-08-21, 12:22
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 238
Wyświetleń 22939

Zobacz cały wątek

I to tramwaju, który przewozi więcej pasażerów niż dublujące go linie autobusowe.

Ilość przewiezionych pasażerów w roku 2005*:

T12 - 2 197 992
663 - 1 610 395
664/665 - 487 649/496 055

Należy pamiętać ze linie autobusowe maja znacznie dłuższe trasy(jeden kursuje jeszcze po Batorym, drugi w Chorzowie II, o większej częsci Siemianowic nie wspominając), a liczba przewiezionych pasażerów jest mniejsza. Tramwaj stanowi zatem dobrą ofertę dla 2,2 mln pasażerów.

*Dane z KZK GOP.
Data: 2008-12-16, 01:15
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 525
Wyświetleń 18931

Zobacz cały wątek

Cytat:Do Wrocławia możesz dojechać liniami 900L (Polbus - na zlecenie ZDiK Wrocław) i 501 (Dolnośląskie Linie Autobusowe, przewoźnik prywatny).
Rozkłady jazdy - 900L: http://www.zdik.wroc.pl/komunikacja/zdik/900l/w.html
501: http://www.dla.com.pl/rozklad.php#1



Gdzies umknela linia 901 (jezdzi z podobna czestotliwoscia jak 501) oprocz tego sa PKS`y i BESKID (na przystanku na osiedlu naprade sporo) a w razie katastrofy komunikacyjnej jest tez PKP (oddalone kawalek od osiedla ale jedzie ok 11-15 minut do Dworca)

POzdrawiam
senior
Data: wtorek, 6 czerwca 2006, 09:55
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 13
Wyświetleń 4039

Zobacz cały wątek

Cytat: W Oplu chyba mają teraz przerwę wakacyjną, a studenci mają wolne do października, więc nie ma co się dziwić, że obecnie są pustki.


Ty widzisz problem na trasie Bytom-Gliwice bo ja widzę problem, którzy mają pasażerowie po tej trasie bo linie autobusowe na strefę nie są odpowiednio skomunikowane z godzinami przyjazdu pociągu do Gliwic. Poza tym cena może i atrakcyjna ale gdy do tego trzeba doliczyć koszt dojazdu i odjazdu tramwajem czy autobusem, pociąg staje się nieopłacalny.
Studenci zaopatrują się we własne 4 kółka a pracownicy SSE grupują się i jeżdzą wspólnie dla obniżenia kosztów własnymi samochodami.
Data: Sob 30 Sie, 2008
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 51
Wyświetleń 6145

Zobacz cały wątek

http://www.buseireann.ie/bubble.php?id=59

Table No. Route
601 City Centre - Browns Road-W.I.T.: Mon - Fri
601 City Centre-Browns Road - W.I.T.: Saturday
602 St John's Park - Lismore Park
605 Ardkeen Village - Farran Park - Hillview
609 City Centre - Loglass
610 City Centre - Waterford Institute of Technology - Ballybeg

Czy to wyczerpuje wszystkie linie autobusowe w Waterford?
Dzis mialem okazje skrzystac z uslugi.

Przekonany bylem, ze wsiąde w 610, a tu podjezdza mi 1C w barwach Bus Eireanna o takiej samej trasie...

Co mi tu w takim razie nie pasuje?
Data: 19 czerwca 2008, o 08:14
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 8
Wyświetleń 93

Zobacz cały wątek

Proponowany wątek ma na celu pomoc w odnalezieniu autobusów, które gdzieś zniknęły z naszych miast. Zostały sprzedane, albo też skasowane, odjechały niepostrzeżenie. Pytanie pierwsze: czy zna ktoś losy prototypowego Jelcza M121M, który używany był jeszcze w 2007 roku przez wrocławską spółkę Marco Polo na linii bezpłatnej Centrum Bielany? Oto zdjęcie: http://www.phototrans.eu/14,85026,0.html.
Pytanie drugie: gdzie sprzedały Dolnośląskie Linie Autobusowe prototypowego Jelcza M081MB (nr 503), odkupionego przed kilku laty od Meteora Jaworzno? http://www.phototrans.eu/15,208,32.html
Data: wtorek, 23 grudnia 2008, 10:37
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 5
Wyświetleń 247

Zobacz cały wątek

do planu Tygrysa dodałbym koniecznie linie na całej długości Rejtana - to już jest mocno handlowa ulica z b dużym natężeniem ruchu a po wybudowaniu MH ruch ten jeszcze się zwiększy. Problemów by raczej nie było bo na całej długości biegnie zieleniec więc i tory by się ładnie i bezproblemowo zmieściły.

Linia zielona biegnąca na planie przez obecne działki po lewej stronie Wisłoka to jakieś nieporozumienie - toć tam ma być park! Linie autobusowe obsługujące ul Podwisłocze są jak narazie wystarczające mogliby tylko dodać trochę kursów żeby busy jeździły tam częsciej

I nie rozkopywałbym zieleńców pod jakieś wąwozy

PS
TAK TRAMWAJOM W RZESZOWIE!
Data: Pon Maj 19, 2008 7:54 am
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 289
Wyświetleń 19315

Zobacz cały wątek

Komunikacja Miejska Kołobrzeg jak wszyscy wiemy lub nie posiada na swoim stanie 22 autobusy,które obsługują wszystkie linie autobusowe w mieście.Ile ich jest każdy o tym wie. Mozna by powiedzieć,że Kołobrzeg nie jest dużym miastem i nie potrzebuje więcej autobusów i nowych linii.Nic bardziej mylnego.Otóż potrzeba wiecej autobusów,należy zmodernizować isntiejące już linie oraz można by pomyśleć o uruchomieniu nowych np. do Budzistowa,Niekanina itd. Uważam,że obecny układ komunkacyjny w Kołobrzegu jest zły,gdyż np. Z osiedla Podczele,Ogrody,Radzikowo nie można dojechac bezpośrednio na cmentarz, co wiąze się z przesiadkami,co w rezultacie powoduje,ze ludzie wolą pojechać taksówką niż skorzystać z komunikacji.Traci na takim układzie tras komunikacji nie tylko pasażer,ale i miasto(my wszyscy,bo komunkacja miejska otrzymuje dotacje z miasta).Jeżeli macie swoje pomysły na to,by komunkacja miejska w naszym mieście żyła to piszcie.Wyraźmy swoją opinię na ten temat
Data: Poniedziałek, 24 Mar 2008, 16:15
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 12
Wyświetleń 385

Zobacz cały wątek

Cytat:
Cytat:Bystrzaku czy wiesz może czym SEVIBUS Polska ‼Marcinkowski i Sip” Spółka komandytowo akcyjna oraz Partner: Bus Marco Polo , Wratislavia 1992 Sp. z o.o. będą obsługiwały te nowe, podmiejskie linie autobusowe?


Takie dali do oferty:
Mercedes Benz O405N - 1991r.
2x Neoplan 4016N - 1996r.
Solaris Valetta - 2008r.
Autosan A1012T Lider - 2008r.
Autosan H7-20 Solina - 2008r.
Mercedes sprinter 316 - 2005r.



Berlińskie Neoplany http://phototrans.eu/2415,58,3,0,f.html

Zastanawiam się czy te wszystkie autobusy będą miały jednolity kolor czy każdy będzie w takim kolorze, w jakim akurat udało się zakupić dany autobus?
Data: wtorek, 28 października 2008, 16:46
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 384
Wyświetleń 35943

Zobacz cały wątek

Moj chlopak, ktory mieszka w Irlandii od poczatku mial tam problemy z dojazdami. Linie autobusowe sa tam podobno okropnie rozlozone i kazdy autobus jezdzi jak im sie chce. Dodatkowo na przystankach nie ma informacji kiedy autobus bedzie na tym przystanku lecz sa kiedy wyjezdza z bazy czy jakos tak. No i wiekszosc autobusow kieruje sie do centrum i w centrum trzeba robic przesiadke i jechac gdzie sie chce. Wiele ludzi w Dublinie wlasnie z tego powodu szuka miejsca zamieszkania pod wzgledem dojazdu do pracy. I tak oto moj facet, ktory niedawno sie przeprowadzal liste ofert mieszkan musial ograniczyc chyba do 2 miejsc w Dublinie. Inaczej do swojej pracy by musial jechac z 2/3 godziny.
Data: Pon Cze 23, 2008 9:27 am
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 6
Wyświetleń 457

Zobacz cały wątek

Dzisiaj nastąpiły zmiany w funkcjonowaniu linii autobusowych ZTM Marbórów i pojawił się nowy schemat tychże linii.

Marbórowskie Linie Autobusowe obsługiwać będą następujące linie:
101, 166

Linia 101 - kursuje co 30 minut, co drugi kurs jest przedłużony do Wilna Marbórowskiego
Linia 166 - kursuje w szczycie co 15 minut, a poza szczytem co 30 minut.

UWAGA!

+++++++Komunikacja miejska w okresie dni 30.10-2.11.2008:++++++++++

-Wszystkie kursy linii 101 przedłużone zostają do Wilna Marbórowskiego trasą:

MARBÓRÓW GŁÓWNY (...) <-> Balustradowa <-> Kankunowicka <-> Balkonowa <-> Wielka <-> Ratajska <-> Kankunowicka <-> Wędrowna <-> Nowodomska <-> WILNO MARBÓROWSKIE

- Linia 101 będzie kursować co 15 minut,
- Linia 166 będzie kursować co 10 minut do Balkonowej Cmentarza, zaś co 20 minut do Balkonu
Data: 2008-10-29, 23:13
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 24
Wyświetleń 928

Zobacz cały wątek

Cytat: Ja się zpytam o sprawę bardziej techniczną - jak zrobiłeś taki ładny schemat?

W Photoshopie wzorując się na schemacie nocnych linii autobusowych we Wrocławiu: znajdującej się na stronie Wrocławia:

+++Dodano+++

Zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej od dnia 6 listopada

Od wyjazdów dnia 6 listopada 2008 roku zmieni się funkcjonowanie następujących linii:

linie autobusowe:
101 - Wszystkie kursy przedłużone do Wilna Marbórowskiego
Linia kursuje co 30 minut

Nowa linia 182:

FABRYCZNA-PĘTLA -> Kaktusowa -> Graficzna -> Średnicowa -> Pokojowa -> Plac Pokojowy -> Przedpokojowa -> Łazienkowa -> Gwarecka -> GWARECKA

GWARECKA -> Gwarecka -> Przedpokojowa -> Plac Pokojowy -> Pokojowa -> Średnicowa -> Graficzna -> Kaktusowa -> FABRYCZNA-PĘTLA

Kursy wariantowe:

GWARECKA -> Gwarecka -> Przedpokojowa -> Plac Pokojowy -> Pokojowa -> Średnicowa -> Graficzna -> KALGRAF-FABRYKA

KALGRAF-FABRYKA -> Graficzna -> Kaktusowa -> FABRYCZNA-PĘTLA

KALGRAF-FABRYKA -> Graficzna -> Średnicowa -> Pokojowa -> Plac Pokojowy -> Przedpokojowa -> Łazienkowa -> Gwarecka -> GWARECKA

Linia kursuje co 30 minut poza szczytem oraz co 15 minut w szczycie.
Linię obsługują Marbórowskie Linie Autobusowe.
Data: 2008-11-04, 11:23
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 24
Wyświetleń 928

Zobacz cały wątek

Cytat: Moze w takim razie MPK powinno uruchomic jakas linie autobusowa w tym miejscu - przy Szpitalu Ortopedycznym. Mozna wykorzystac istniejace przystanki tramwajowe. Kursy chociaz co 30 minut, autobusy niskopodlogowe, jakas niedluga linia jako alternatywa dla "wysokich progow" tramwajowych. Przynajmniej do remontu ulicy lub puszczenia na 2 / 10 tramwajow niskopodlogowych. Co Wy na to ? Zawsze to jakis kompromis...



Taniej wyjdzie chyba jednak opłacić z naszych podatków taksówki dla tych nielicznych pacjentów szpitala, którzy nie mogą wejść do tramwaju, niż wyrzucać nasze pieniądze w błoto na nowe linie autobusowe, z których będą korzystać nieliczni. Poza tym, sensownej linii autobusowej nie da się w tym miejscu poprowadzić, bo niestety nie bardzo jest gdzie zorganizować pętle tak, żeby linia była "niedługa".

A takich kłopotliwych przystanków i tak mamy o wiele mniej niż np. Wrocław. Szkoda tylko, że spora część naszych poznańskich kierowców najwyraźniej prawo jazdy na bazarze kupiła, bo nie wie jak się zachować (typowe zachowanie to przejeżdżanie autem na pełnym gazie między tramwajem stojącym na przystanku a przystankiem w czasie, kiedy tramwaj ma otwarte drzwi).
Data: Czw Wrz 04, 2008 00:31
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 5
Wyświetleń 382

Zobacz cały wątek

Cytat: I will ask Goplan 15 in depicting from Chicago.

With Chicago Transit Authority livery?

Pol. W malowaniu Chicago Transit Authority ?

Firma Goplan pragnie przedstawić 2 generację autobusów flagowej serii 12, oparte na prototypie prezentowanym kilkanaście postów temu.

Autobusy miejskie 100% niskopodłogowe:

Goplan 12NG II

Goplan 12NG II

Autobusy miejskie o 60% udziale niskiej podłogi:

Goplan 12L II

Goplan 12LG II

Do wyboru, jak zawsze - silniki: Mercedes, Daf, Iveco (Silniki MANa nie są oferowane - firma ta zrezygnowała z dostarczania silników do Goplanów)

Wyprodukowany został już także tester, który zjeździ prawie całą Polskę (m.in. będzie testowany w MVG Marbórów (ex. ZKM Kędzior) i po zakończeniu testów, stanie się prawowitą własnością MLA Marbórów:

Goplany 12L zaczęły także interesować przewoźnika Dolnośląskie Linie Autobusowe, który był tak niezadowolony testami MAZa 103, że zamiast nich, zechciał kupić kilka Goplanów 12L, aby zmniejszyć średnią wieku taborowego swoich autobusów:
Data: 2008-08-24, 16:24
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 12
Wyświetleń 460

Zobacz cały wątek

A wiec Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Czechowicach - Dziedzicach to odłamek ósmego zakładu Wojewódzkiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Katowicach. Firma powstała w 1980 roku jaki w/w oddział komunikacyjny. Obsługuje linie autobusowe na terenie miasta oraz jedna linie podmiejską.
Linie:
1- Miliardowice Zakłady „Kontakt”
1s- Miliardowice Polfa
2- KWK Silesia Świerkowice
3- KWK Silesia Czechowice Górne
4- Dworzec Czechowice Czechowice Górne
5* KWK Silesia Zakłady Mięsne lub Dworzec PKS Bielsko Biała
6- Bronów Czyża Dworzec Czechowice
VII* Dworzec Czechowice Bielsko Biała Dworzec PKP ul. Podwale
8- Miliardowice KWK Silesia

Tabor autobusowy na samym początku składał się z 10 Ikarusów 260.04 6 sztuk 1980 oraz 4 z 1984 roku. Po 1992 roku firma przekształciła się w Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej jak w/w zostało.
Tabor:
1x Jelcz 120MM/1 - 02
7x Jelcz M11 - 03, 07, 08, 11,12, 13, 17
2x Jelcz L-11/2 ex. L-11/3- 04, 05
6x Solaris Urbino 12 - 06, 11, 14, 15, 16, 22
2x Solaris Urbino 15 - 18, 19
1x Ikarus 280.26 - 06
1x Ikarus 260.59E - 09
1x Bus Iveco - 21

Firma prezentuje nie najgorsza kondycje ale jeżeli chodzi o tabor to jest marnie. Migi powoli się sypią mimo napraw głównych. Ale jeżeli chodzi o różnorodność to maja na stanie jedynego w Polsce Ikarusa 260.59E.

Co o nich sądzicie zapraszam do dyskusji.

czerwony - autobus skasowany
czarny - autobus w eksploatacji
Data: 2009-01-12, 21:45
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 4
Wyświetleń 67

Zobacz cały wątek

Cytat: Franowo jest potrzebne => lepszy dojazd do CH M1, w mniejszym stopniu ułatwienie dla mieszkańców Os. Czecha i Os. Rusa. Trasa raczej bezproblemowa
Ratajczaka również => Tramwaje na Wildę i Dębiec jadą krócej, tworzy się nowa oś północ-południe, niestety na drodze stają właściciele samochodów (powstanie trasy "odetnie" tam ruch samochodowy) i panie "w wyższym wieku średnim" którym tramwaj przy kamienicach będzie przeszkadzał.
Solna => świetni skrót, który odciąży Most Teatralny, miejsca jest dość na trasę
Pestka do Zachodniego => duże ułatwienie dla pasażerów Dw. PKP i studentów UAM, złożone przedsięwzięcie, potrzebna ugoda z PKP przy zagospodarowaniu terenu, inwestycji jednak nie unikniemy
Poznań Wschód z Zawad => ten pomysł mnie jakoś nie przekonuje, czy ta trasa będzie miała pasażerów i jak zorganizują ruch na już zakorkowanej Głównej - samochodów stamtąd nie wyrzucą bo to trasa wylotowa...



Będzie dokończona ul Nowe Zawady. Trasa będzie miała pasażerów podejrzewam ze tylko dla tego, ze wszystkie linie autobusowe co jada ta trasa zostaną skrócone do dworca wschodniego znając życie ;P
Data: Nie Sie 17, 2008 21:15
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 9
Wyświetleń 811
Mam do zaoferowania mieszkanie na nowo wybudowanym osiedlu, przy ul. Reduta. Posiada ono 3 pokoje(wszystkie są nieprzejściowe z drzwiami zamykanymi na klucz), dwie łazienki (w jednej wanna w drugiej kabina prysznicowa), dość dużą kuchnię. W dobrych warunkach może tam mieszkać 6 osób.

Mieszkanie jest w pełni wyposażone. Istnieje możliwość podłączenia internetu.

Bezpieczna okolica, bliskość komisariatu policji i straży pożarnej.

Dzięki zlokalizowanej w pobliżu pętli autobusowej będą mieli zapewnioną dogodną komunikację. Linie autobusowe 105 i 184 zapewniają szybki i bezpośredni dojazd do Dworca Głównego (Galerii Krakowskiej) oraz Ronda Mogilskiego. Pozostałe linie autobusowe to 136, 142, 184, 250, 267 oraz 605 (linia nocna).
Przebiegające niedaleko osiedla ulice Bora-Komorowskiego, Opolska i Al. 29 Listopada zapewniają łatwy wyjazd z Krakowa w kierunku zachodnim (autostrada A4 - Katowice), północnym (Kielce, Warszawa), wschodnim (Sandomierz, Rzeszów) oraz, dzięki obwodnicy, południowym (Myślenice, Zakopane).

W odległości około kilometra od osiedla znajduje się centrum handlowo-rozrywkowe (hipermarket Real, market budowlany OBI, Multikino, Park Wodny).

ul. Reduta (wjazd od Strzelców)
parter
70m2
domofon
gniazdo internetowe

MOżLIWOśC WYNAJęCIA POKOI

Zobacz cały wątek

Nawet może nie siedemdziesiątych, a później jak budowała się Parkitka. Matka mojego kolego śp. z podstawówki (SP41) pracowała w Miastoprojekcie i miałem okazję oglądać plany rozwoju sieci wtedy, czyli w 1987r. Ciekawe jest to, że linia 3 już wtedy była w planach i to idealnie tak jak określa obecny projekt, czyli przez Jagiellońską ale z końcem tak jak kiedyś 26BIS (czyli okolice przystanku Wrzosowiak). Inne plany jakie pamiętam, to kilka linii wyrysowanych - jak na naszych projektach - różnymi kolorami stanowiącymi o tym, kiedy coś takiego może powstać. Otóż wtedy już sprawa JP2 została przesądzona tzn. remont alei ale tramwaj nie. Linia wyraźnie została narysowana w ulicy Dekabrystów. Drugi plan to przedłużenie na Północy do Aniołowa z dwoma wiaduktami na trasie (haha, dziś pomarzyć można ) Ale pamiętam także bardzo blade szkice i być może coś przekłamę (bo to jednak 21 lat), ale były takie jeszcze chude szlaczki:
- od Kucelina w stronę Walcowni
- odnoga od Parkitki na Lisiniec, gdzie powstawały szeregówki
Oczywiście nie wiem jaki status miał ten projekt, bo podejrzaliśmy go będąc ... na wagarach właśnie u mojego kolegi (uczący się - nie czytaliście tego :P )
Na tym planie były też wyrysowane linie autobusowe i tu nic właściwie nowego poza tym, że pewne plany zostały zrealizowane, a potem linie pokasowane. Jedno tylko co zapamiętałem, to linia która nie doczekała się realizacji (choć było na dobrej drodze) - linia do Poraja. A było kiedyś wakacyjne, ale teraz jakoś już nikt o Poraju nie myśli w sensie komunikacji. Dobrze, że w planach jest modernizacja szlaku Poraj - Choroń - Biskupice - Olsztyn - Kusięta - Brzyszów - Srocko - Prędziszów
Data: 2009-01-21, 20:08
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 22
Wyświetleń 313

Zobacz cały wątek

Cytat: No właśnie jest te pewne "jak gdyby". Czyli pewności nie ma... A w sferze komunikacji takową powinno sie mieć. Nie chcę chwytać za słówka, ale powinno się przedstawić JASNO I WYRAŹNIE jak zamierza się tę linię zastąpić, jeśli już podjęło się decyzję o likwidacji 12-tki. Ile nowych kursów autobusów, jaki rodzaj taboru, czy przegubowce, czy inne autobusy.

Otóż to. Prezydent też w poprzednich artykułach przebąkiwał, ze wystarczy dołożyć kilka kursów do linii tam kursujących. Jak wiadomo, linie autobusowe pokrywają tramwaj tylko w części. To ja sie pytam po co dodatkowe kursy na pozostałych trasach tych autobusów? Przecież największe napełnienia są do Chorzowa Starego, Bytkowa. Dalej autobusy ze zwiększoną częstotliwością będą kursowały puste? Gdzie te oszczędności? Poza tym gdyby chciano zastąpić 4 tramwaje które kursują na 12, również czterema autobusami nie byłoby żadnych oszczędności z tego.

Co do otwarcia Gliwickiej to rozkład jazdy jest mocno przerzedzony. Co prawda na 20 (i znowu nowy numerek w Chorzowie, tak jakby mało tu było bajzlu ) będą kursowały tylko składy, ale nie wraca już 13, która była bardzo pomocna w rozładowywaniu tłoku. No i rozkład w weekendy Tramwaje kursują co 28 minut, co jest niepoważne. Kto w weekendy będzie czekał na tramwaj pół godziny? Przecież w tym czasie dojdzie się szybciej pieszo do Batorego czy odwrotnie. Później linia stanie się nieopłacalna i do zlikwidowania

Nie wiem kto układał ten rozkład jazdy ale codziennie po 19 zrobiono jakąś dziurę: kurs 19:17 i następnie 19:53. 36 minut przerwy? Co to jest tramwaj czy PKS? Potem się dziwić, ze nikomu wieczorami sie nie chce jezdzić do centrum.
Data: 2008-11-13, 12:12
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 525
Wyświetleń 18931

Zobacz cały wątek

"Po remoncie zmieni się trasa niektórych autobusów Miejskiego Zakładu Komunikacji. - Planujemy, by linie autobusowe numer 4 i 9 nie zatrzymywały się już na przystanku przy ulicy Garncarskiej. Jego rolę przejmie utworzony przystanek przy ulicy Wiejskiej. Dlatego też autobusy tych linii jeździć będą ulicami Gdańską, Kozietulskiego, Westerplatte i Wiejską do ulicy Garncarskiej - mówi Aleksandra Laskowska z biura prasowego MZK. "
Głos Słupski.

dośc, dośc, dość!!! Kto chętny podpisać się pod protestem? Dziękuje bardzo, może jeszcze 9 pościć przez Kusowo....Wszyscy i tak mówią na linie 9" linia turystyczna, ale to już jest przegięcie. Wszystkiemu winno miasto, debilny market przy Poboznego, przez który zniknie przystanek przy Garncarskiej. A co na to ludzie z Garncarskiej i okolic: już dawno narzekali, że nie ma miejsca na przystanek po drugiej stronie Garncarskiej, teraz zostanie im jeszcze odsunięty. Jak dla mnie to skandal i dowód na to jak "priorytetowa" jest komunikacja miejska w Słupsku.
Mam dość.
Data: 2004-08-23, 08:37
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 21
Wyświetleń 1843

Zobacz cały wątek

Cytat: Rejtana hm, tej ulicy już nic nie pomoże, jest tak nieciekawie zabudowana, w szczególności okolice Dołowej, że nie widzę tam możliwosci ciekawego rozplanowania nowych inwestycji. Sąd otoczony jest blokami, Liceum oraz cmentarzem. Nie widzę możliwości zlikwidowania jakiegokolwiek z w/w elementów więc tamta okolica nie jest atrakcyjna.

Cytat: Nie mozna cały czas przytaczać tych samych argumentów, nie ma miejsca, po co, korki, za wysoko itd. Albo chcemy mieszkać w mieście, które będzie miało ciekawe centrum miasta, albo będziemy się bujali po wsze czasy z budkami, parterowymi blaszakami, pseudo zieleńcami w samym centrum miasta.

Cytat: Budowanie dużego obiektu jakim ma być UM w wewnętrznym ringu to krok samobójczy dla ruchu w tamtym rejonie. Rejtana pomysł fajny ale tylko na tym właśnie obszarze od skrzyżowania z Kopisto na północ - tam przy ulicy są same stare budy / i kapitol pork / które zawsze można łatwo wyburzyć i zbudować coś normalnego. Ale póki Tadek prezydentem i tak mu nikt tego nie wytłumaczy. Będzie UM za marszałkowskim, pytanie brzmi czy dadzą rade za te grosze na budowę zrobić odpowiedniej wielkosci podziemne parkingi i normalne dojazdy...


Już tak strasznie nie narzekajcie na układ komunikacyjny. W odległości ok. 700 metrów jest dworzec kolejowy, w niewiele mniejszej główny autobusowy, 100 metrów jest od dworca podmiejskiego, na Rondzie Dmowskiego krzyżują się główne linie autobusowe Rzeszowa i bardzo wiele podmiejskich, pod UW jest parking. Układ komunikacyjny więc jest wystarczający, wystarczy tylko nie pozwolić na samopas kierowcom, bo mimo tylu alternatyw i tak zastawią wszystkie chodniki w promieniu 200 metrów (w innych miastach już się o tym przekonano). Normalny parking podziemny i uniemożliwienie możliwości parkowania samochodom na powierzchni powinno wystarczeć; zwłaszcza że ma się zacząć budowa Galerii Rzeszów, gdzie będzie obszerny parking.
Data: Sro Lis 19, 2008 12:03 pm
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 177
Wyświetleń 9424

Zobacz cały wątek

Cytat: CYTAT:
Jak rozwiązuje się takie problemy, żeby tramwaje jednak stały w korkach?

zdanie wyjęte z kontekstu... Napisałem ze jedną z zalet tramwajów jest fakt ze nie stoją w korkach... Ale ten problem ( w przypadku autobusów) został rozwiązany właśnie przez wprowadzenie BRT

Cytat: No jasne że lepiej lezy cos co zamowimy do konkretnych wymogów konkretnego miasta... Z całą pewnością,,, ale moim zdaniem Rzeszów nie jest miastem opływającymw dostatku wiec nalezy szukac rozwiazania w miare taniego i skutecznego... Zamiast wydzielac odrębny pas na ulicy i pokrywać go torami, lepiej po prostu wydzielic odrębny pas i po nim jezdzilyby autobusy... Nikt mnie nie przekona ze tak nie bedzie taniej....

Cytat: Nie uwazam ich za takie cudo...

Cytat: poruszylem ten wątek stosunkujac się do wypowiedzi voya ale powtórzę jeszcze raz.. Sześć razy więcej od autobusu... Podkreslilem rowniez,. że obecne samochody jak i autobusy emitują znacznie mniej spalin niz te starszej generacji.

Cytat: Nie zgodze się... nie ma nic gorszego jak monopolista... Linie autobusowe powinny prowadzic niezalezne male firmy prywatne,,, dzięki czemu konkurencja zwalczylaby wysokie ceny i podnioslaby jakosc...A nasze ledwo zipiące MPK to niby czyje jest?? miasto ma tam rpzeciez udziały i to 100%

Cytat: Myślisz pewnie o tych niby wiszących gondolach... staram sie być w temacie i odnosnie tego pomyslu juz sie wypowiedzialem ,,,, Skoro Unia chce zaplacic za tak ekstrawaganckie pomysly to na proste wydzielenie pasa dla autobusow tym bardziej znalazlaby kase

Cytat: Z pewnością....Ale remont drogi jest tanszy niz remont torow...


A jesteś tego pewien? Co ile lat remontuje się drogę, a co ile torowisko?
Data: Wto Wrz 30, 2008 8:13 am
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 289
Wyświetleń 19315

Zobacz cały wątek

Cytat: Nie, w kątach boków, przodu i tyłu.

od samego początku umieszczałem numery taborowe na każdej stronie pojazdów. Nie widzę sensu ich umieszczania w kątach boków.

A tymczasem dzisiaj ZKM Kędzior odebrał od firmy Neoplan Polska, 3 zamówione Neoplany K4016td wraz z kluczykami do nich.

Jednocześnie został też rozstrzygnięty przetarg na remont #1009.
Wystartowała w nim Kapena oraz ZNTKM. Przetarg wygrała druga firma i remont będzie przeprowadzony na miejscu.

Zaś #1007 w dniu jutrzejszym zostaje zdjęty z planowanego wyjazdu na linię 176. Najpewniej zostanie przebudowany na pogotowie techniczne.

#1007 w stanie na dzień dzisiejszy.
Wbrew pozorom - nie jest to kasacja.

Zmieniły się władze miasta Marbórów i pojawiły się plany podzielenia spółki na dwie: Marbórowskie Linie Autobusowe (MLA) i MVG Marbórów, z czego MVG (obecnie ZKM) miałoby 3/4 swojego taboru autobusowego i tabor tramwajowy a MLA (Marbórowskie Linie Autobusowe), 1/4 obecnego taboru autobusowego ZKM.

Nie wiem jeszcze, co nowa władza zadecyduje, poinformuję o tym w późniejszym czasie.
Data: 2008-06-11, 00:17
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 34
Wyświetleń 1561

Zobacz cały wątek

A więc:
Dolnośląskie Linie Autobusowe Sp. z o.o. to prywatny przewoźnik obsługujący następujące linie autobusowe:

- Na zlecenie Wydziału Transportu Urzędu Miejskiego we Wrocławiu:
115, 609, 903, 904, 905, 906, 911, 917, 923

- w Oleśnicy:
1, 2, 2a, 3

- do hipermarketów we Wrocławiu:
- Wzgórze Partyzantów -> PARK HANDLOWY AUCHAN BIELANY
- ul. Kościuszki -> HIPERMARKET TESCO ul. Długa
- pl. Grunwaldzki -> HIPERMARKET real,- ul. Krzywoustego (C.H. Korona)
- ul. Poleska -> HIPERMARKET real,- ul. Krzywoustego (C.H. Korona)

- komercyjne:
505 Wrocław ul. Skargi -> Jelcz Laskowice

Obecnie niektóre ich wozy jeżdżą w MPK Wrocław, na zasadzie wypożyczenia. Można też zaryzykować stwierdzenie, że za pośrednictwem MPK Wrocław, z kieszeni wrocławskich podatników, DLA Wrocław otrzymuje całkiem niezłą sumkę za wypożyczanie autobusów.

Strona internetowa przewoźnika:
Data: 2008-04-05, 22:23
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 5
Wyświetleń 166

Zobacz cały wątek

Cytat: Ale to chyba chodzi o Peery a nie o Migi

Cytat:



I nie ciągnijmy Off-Topicu.

Ostatnie 2 peerki w MLA:
#37101: (tak samo wyglądał skasowany 370102)

#998 po naprawie powypadkowej:

DODANO @ 16.08.2008:

Marbórowskie Linie Autobusowe sp. z o.o. z siedzibą w Marbórowie, ogłasza przetarg na sprzedaż autobusów miejskich:
Jelcz PR110M o numerze taborowym 037101, rocznik 1991
Neoplan K4016 o numerze taborowym 7501, rocznik 1995, przebudowany z N4016.

Wszystkie autobusy są w pełni sprawne i gotowe w każdej chwili do przewozów liniowych.

Fotografie:

Jelcz PR110M #037101:

Neoplan K4016 #7501:

Jelcz PR110M został wyceniony na 20 000 zł.
Neoplan K4016 został wyceniony na 30 000 zł.

Zainteresowanych kupnem powyższych autobusów proszę o pisanie nazwy swojego przedsiębiorstwa i zadeklarować chęć zakupu danego autobusu.
Data: 2008-08-16, 16:21
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 24
Wyświetleń 928

Zobacz cały wątek

Mam do zaoferowania mieszkanie na nowo wybudowanym osiedlu, przy ul. Reduta. Posiada ono 3 pokoje(wszystkie są nieprzejściowe z drzwiami zamykanymi na klucz), dwie łazienki (w jednej wanna w drugiej kabina prysznicowa), dość dużą kuchnię. W dobrych warunkach może tam mieszkać 6 osób.

Mieszkanie jest w pełni wyposażone. Istnieje możliwość podłączenia internetu.

Bezpieczna okolica, bliskość komisariatu policji i straży pożarnej.

Dzięki zlokalizowanej w pobliżu pętli autobusowej będą mieli zapewnioną dogodną komunikację. Linie autobusowe 105 i 184 zapewniają szybki i bezpośredni dojazd do Dworca Głównego (Galerii Krakowskiej) oraz Ronda Mogilskiego. Pozostałe linie autobusowe to 136, 142, 184, 250, 267 oraz 605 (linia nocna).
Przebiegające niedaleko osiedla ulice Bora-Komorowskiego, Opolska i Al. 29 Listopada zapewniają łatwy wyjazd z Krakowa w kierunku zachodnim (autostrada A4 - Katowice), północnym (Kielce, Warszawa), wschodnim (Sandomierz, Rzeszów) oraz, dzięki obwodnicy, południowym (Myślenice, Zakopane).

W odległości około kilometra od osiedla znajduje się centrum handlowo-rozrywkowe (hipermarket Real, market budowlany OBI, Multikino, Park Wodny).

ul. Reduta (wjazd od Strzelców)
parter
70m2
domofon
gniazdo internetowe

MOżLIWOśC WYNAJęCIA POKOI
Data: 28 Listopad 2008, 16:27
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 2
Wyświetleń 142

Zobacz cały wątek


Wyniki przetarg nieograniczonego na świadczenie usług przewozowych w ramach miejskiego autobusowego transportu zbiorowego organizowanego przez Gminę Wrocław na terenie Wrocławia oraz gminy Długołęka.

Działajac na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 nr 1163, poz. 177 z pózn. zm.), informuję niniejszym, że w przedmiotowym postępowaniu po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert dokonano wyboru firmy:

Dolnoślaskie Linie Autobusowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ul. Krakowska 71/73
50-126 Wrocław

Uzasadnienie wyboru:
Wybrana oferta została uznana za najkorzystniejszą, ponieważ przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny, która była kryterium oceny ofert.

-------------------------

Prezes Zarządu – Dyrektor Naczelny
Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o.o.
ul. Bolesława Prusa 75/79, 50-316 Wrocław

ogłasza przetarg ofert pisemnych na sprzedaż 1 szt. autobusu Jelcz M121M o numerze inw. 9510 wycofanego z eksploatacji ze względu na zły stan techniczny

Dane pojazdu: autobus miejski jednoczłonowy Jelcz M121M, rok produkcji 1995, przebieg 819100 km, nr identyfikacyjny pojazdu SUJM121ANS0000027, nr rejestracyjny DW 8802H

Cena wywoławcza brutto : 300,00 zł
Oferty pisemne z podaniem proponowanej ceny należy składać w Sekretariacie MPK Sp. z o.o. ul. Bolesława Prusa 75/79, 50-316 Wrocław, do dnia 24.09.2007 r., w godzinach 800 á 1500

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „ Przetarg ofertowy – autobus Jelcz „

PS. Tym samym jest to pierwszy autobus niskopodłogowy skreślony ze stanu taboru MPK...
Data: środa, 29 sierpnia 2007, 21:23
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 384
Wyświetleń 35943

Zobacz cały wątek

Bzyyk - czy ty sie z choinki urwales prujesz sie o te autobusy jak stare przescieradlo byles chociaz na jednym spotkaniu jak ekipa jezdizla do zor i przewijala temat ?? tej kasy nikt do lapy nie dostanie albo beda autobusyt albo ich nie bedzie i ciepiesz sie o ten was fc najwiecej licz sie ze ten autobus tez musi ktos ochraniac a wybrane 3 linie autobusowe juz sa wybrane o ile dostaniemy autobusy !!

Niebieska - ty chyba tez powazna nie jestes 100 post na temat swojej corki CZY TY NIE ROZUMIESZ TEGO ZE ONA NIE MUSI MIEC KARNETOW BILETOW IDENTYFIKATOROW BO TO MALE DZIECKO I WSZEDZIE WEJDZIE ZA DARMO !!! NA CHAMA ROBISZ ZAMIESZANIE I O TAKIE GLUPOTY WYPYTUJESZ !!! GDZIE BYS SIE NIE WPISALA TO KINGA TO KINGA TAMTO WEZ SE USWIADOM ZE JEJ NIKT NIE BEDZIE ROBIL PROBLEMOW Z WEJSCIEM NA STADION I CZY DASZ NA KARNET ZDJECIE JEJ SWOJE CZY MOJE TO NIE ROBI ROZNICY BO BEDA BRAMKI ELEKTRONICZNE I NIKT NIE BEDZIE TEGO SPRAWDZAL !!

A CO DO PESELI TO PANOWIE PIERWSZA LIGA TO INNA BAJKA I SIE MUSICIE PRZYZWYCZAIC NIE ROBCIE Z SIEBIE ZACOFANCOW JEDZCIE NA Widzew ALBO GDZIEKOLWIEK TAM BEZ IDENTYFIKACJI NIE WEJDZIE NIKT NA STADION
Data: Czw 09 Sie, 2007
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 480
Wyświetleń 30148

Zobacz cały wątek

Nowe autobusy do Długołęki

mag 2007-09-26, ostatnia aktualizacja 2007-09-26 17:17

Do Długołęki od 1 października uruchomione będą trzy dodatkowe linie 903, 905 i 906. Autobusy 604 i 611 zostaną natomiast zastąpione przez 904 i 911
- Uruchamiamy dodatkowe połączenia, bo gmina Długołęka zgłosiła takie zapotrzebowanie - mówi Marek Czuryło, szef miejskiego wydziału transportu. Władze Wrocławia podpisały z Długołęką porozumienie, że między obiema gminami kursować będzie komunikacja miejska.

Autobusy 903 i 905 przystanek początkowy będą mieć przy ul. Długosza. Pierwszy wozić będzie pasażerów do Łoziny, drugi do Stępina (przez Raków, tylko niektóre kursy przez Byków). Linią 906 pojedziemy z Psiego Pola do Godzieszowej przez Ramiszów, mniej kursów przez Bukowinę. - Trasa 904 i 911 poza drobnymi przesunięciami powinna się pokrywać z trasą dotychczasowych linii 604 i 611 - mówi Czuryło.

Do Długołęki pasażerów wozić będzie nadal ten sam przewoźnik - Dolnośląskie Linie Autobusowe. Koszt przejazdu pozostanie taki jak dotychczas. Osoby, które do 30 września kupią bilety okresowe na linie 604 i 611, będą mogły z nich korzystać na swoich trasach do końca czasu ich ważności. Bilety jednorazowe na nowych liniach sprzedawane będą wyłącznie u kierowcy, okresowe natomiast w punkcie Lotto przy ul. Krzywoustego 317.

http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35754,4523572.html
Data: środa, 26 września 2007, 22:53
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 384
Wyświetleń 35943

Zobacz cały wątek

U was przynajmniej cos jeździ bo u nas kicha. Takie miasta jak nasze praktycznie w święta nie powinny mieć komunikacji ci ludzie tez chcą z rodziną spędzić wspólne chwile. Chcesz dojechac na dworzec to zawsze sa dostępne taksówki

Kaliskie Linie Autobusowe
WIELKANOC
(NIEDZIELA)
wszystkie linie nie kursują
Data: 2005-03-25, 14:12
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 3
Wyświetleń 211

Zobacz cały wątek

W poniedziałek tramwaje i autobusy za darmo

Marcin Rybak 2008-09-21 20:43:52, aktualizacja: 2008-09-21 20:43:52

Wrocławianie mogą przez cały dzień za darmo jeździć miejskimi autobusami i tramwajami. Powód? Europejski Dzień bez Samochodu.

W wielu polskich miastach tego dnia bezpłatnie podróżować komunikacją mogą tylko osoby, które posiadają przy sobie dowód rejestracyjny samochodu. We Wrocławiu akcja dotyczy wszystkich pasażerów.
- Na wypadek, gdyby ktoś o tym nie wiedział albo zapomniał, wszystkie kasowniki będą zaklejone - zapowiada Iwona Czarnacka, rzecznik MPK.

Trzej wrocławscy przewoźnicy - oprócz MPK, także Polbus i Dolnośląskie Linie Autobusowe - sfinansowały też specjalną reklamę na tramwaju, który w poniedziałek w południe wyjedzie z zajezdni przy ul. Powstańców Śląskich.
- Reklama pokazuje, że jeden tramwaj zajmuje na drodze tyle miejsca, co sześć samochodów osobowych - opowiada Iwona Czarnacka. - Tyle że sześcioma samochodami jeździ przeciętnie dwanaście osób. Tramwajem może pojechać dwieście - wylicza.

Wagonem reklamującym tramwaje jeździć będzie w poniedziałek także prezes wrocławskiego MPK, Witold Turzański. Jeździć będzie, by porozmawiać z pasażerami. Można go spotkać w wagonach linii 2, kursujących między aleją Karkonoską, a pętlą na Biskupinie.
Do "dwójki" wsiąść może każdy, kto zechce poskarżyć się prezesowi na tramwaje i autobusy, pochwalić za coś MPK albo po prostu zgłosić swój pomysł na to, jak rozwiązać problemy wrocławskiej komunikacji.

Dzień bez samochodu to element trwającego właśnie Europejskiego Tygodnia Zrównoważonego Transportu, akcji mającej promować komunikację zbiorową jako najlepszą odpowiedź na coraz większą liczbę aut, zakorkowane ulice i zanieczyszczone powietrze.

W niedzielę w ramach tej akcji na wrocławskie ulice wyjechały dwie wielkie parady - rowerowa i tramwajowa. Kilkuset rowerzystów w południe wyruszyło z Rynku na piknik na Wzgórzu Partyzantów.
Od godz. 11.00 na ul. Teatralnej można z kolei było podziwiać wystawę wrocławskich tramwajów - od najstarszych, zabytkowych, do najnowszych, jeżdżących po mieście. O godz. 15 kolumna tramwajów wyruszyła na objazd po Wrocławiu.

http://polskatimes.pl/gazetawroclawska/ ... ,id,t.html
Data: niedziela, 21 września 2008, 21:52
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 3
Wyświetleń 219

Zobacz cały wątek

Łatwiej dojedziesz na groby bliskich

Janusz Krzeszowski 2008-10-26 21:12:29, aktualizacja: 2008-10-26 21:12:29

We Wrocławiu już kursują specjalne autobusy na cmentarze. Łatwiej dostaniemy się np. na Osobowice.

Przed nami ostatni tydzień przygotowań do Wszystkich Świętych. To okres, kiedy najczęściej odwiedzamy cmentarze. Dlatego już od poniedziałku do wrocławskich nekropolii można dojechać łatwiej niż na co dzień. Miasto uruchomiło dodatkowe przystanki i specjalne linie autobusowe.

Od poniedziałku do piątku autobus linii 319 jeździć będzie dalej niż zwykle i zawiezie nas aż do cmentarza Grabiszyńskiego. Tam przez cały tydzień dojedziemy także linią "A", która dodatkowo zatrzyma się przy nekropolii. Oprócz tego, na Grabiszynek kursują tradycyjnie tramwaje nr 4, 5, 11 i 20, a także autobus nr 125.

W czwartek uruchomiony zostanie z kolei specjalny tramwaj E1, który kursować ma z Grabiszynka na Osobowice. Będzie jeździł m.in. przez Grabiszyńską, pl. Legionów, Podwale, pl. Jana Pawła II, most Sikorskiego, Dubois, Pomorską i Reymonta.

Na Osobowice, jak zwykle, dojeżdżają także tramwaje linii 14 i 24 oraz autobusy 119 i 129.
Do cmentarza na Psim Polu łatwiej będzie można dojechać dopiero od środy. Dłuższą trasą przez ul. Poleską, Litewską, Żmudzką i Kiełczowską będzie kursował autobus "N".
Niestety, jak co roku, musimy liczyć się z dużymi korkami przy nekropoliach.
- W porannym i wieczornym szczycie tworzą się one zazwyczaj przy cmentarzu Osobowickim. Auta stoją w kolejce już od mostu Milenijnego i od strony Karłowic. Sytuacja wygląda podobnie przy cmentarzu Grabiszyńskim. Tam stoi się od strony ul. Hallera - opowiadają wrocławscy taksówkarze.

Najtrudniej będzie właśnie w tym ostatnim miejscu. Pewne jest już bowiem, że Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji nie zakończy przed 1 listopada prac przy al. Hallera i droga będzie zwężona.
Problemy z dotarciem mogą mieć też osoby odwiedzające groby bliskich przy ul. Bujwida. Mimo że most Szczytnicki został otwarty, ciągle ruch jest tam ograniczony i przez przeprawę nie kursują tramwaje.

Gdzie parkować

Przy największych cmentarzach już ograniczono parkowanie. Obok cmentarza Osobowickiego nie można parkować przy ul. Łużyckiej. Wyznaczonych jest za to 250 miejsc między nekropolią a nasypem kolejowym. Teren przy bramie bocznej cmentarza Grabiszyńskiego też nie posłuży już za parking. Od soboty jest pętlą dla autobusów. Parking zorganizowano przy ul. Ostrowskiego 7, na terenie firmy Twins.

http://polskatimes.pl/gazetawroclawska/ ... ,id,t.html
Data: niedziela, 26 października 2008, 23:22
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 384
Wyświetleń 35943

Zobacz cały wątek

Przesuneli przystanek, a teraz biora sie za zmiany tras.
Niektore linie autobusowe nie będą jeździć przez Pobożnego i Sienkiewicza, tylko pojadą prosto przez Garncarską i dalej przez Jagiełły.
Jak sie podoba nowy pomysł?
(więcej szczegółów na oficjalnej stronie mzk)
Data: 2005-06-21, 11:17
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 4
Wyświetleń 271

Zobacz cały wątek

No więc ma je wziąć Chełmska firma (chełmskie linie autobusowe czy jakoś tak) - to jakiś dil wiązany z pewnym słupskiem producentem taboru... oni załatwili,że tam pójdą wasze ukochane autobusy (mi tam się podobały) a za tą kaskę MZK kupi coś od nich.
Data: 2005-06-29, 09:00
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 13
Wyświetleń 1405

Zobacz cały wątek


Osiedle Zielone Iwiny to niewątpliwie połączenie świetnego położenia z komfortem mieszkania z dala od miejskiego zgiełku. Kilka minut do centrum Wrocławia, trzy linie autobusowe MPK, w okolicy jeden
z najładniejszych wrocławskich parków i dużo terenów zielonych, niska zabudowa jednorodzinna - to tylko niektóre atuty tego miejsca. Przyszli mieszkańcy z pewnością będą niezwykle usatysfakcjonowani z wyboru osiedla Zielone Iwiny.

Przy projektowaniu staraliśmy się nie kierować modą, która często ulega zmianom, lecz stworzyć coś ponadczasowego, trwałego, o eleganckim, klasycznym wyglądzie. Elewacja i jej kolorystyka ma wyróżnić osiedle, a jednocześnie komponować się z otoczeniem, wprowadzając spokój i harmonię. Z tego powodu duża jej część zostanie wykończona klinkierem, podobnie jak frontowe ogrodzenie, w którym również zamontowane będą elementy wykonane z metaloplastyki.

Szczególny nacisk położyliśmy na wysoki standard wykończenia i użycie bardzo dobrych materiałów konstrukcyjnych (mury z ceramiki, dachówka ceramiczna, okna drewniane z parapetami kamiennymi, instalacja do kominka).

Zaprojektowaliśmy 15 domów w zabudowie szeregowej o wysokości dwóch kondygnacji, które będą funkcjonalne, przestronne i jednocześnie przytulne. Dzięki odpowiedniemu usytuowaniu i dużym oknom, pomieszczenia będą doskonale doświetlone światłem słonecznym. Salon ma stanowić atrakcyjne miejsce do wypoczynku dla domowników, którzy chętnie będą spędzali tam czas, w zimowe mroźne dni delektując się ciepłem kominka, a latem korzystając z zatopionego w zieleni ogródka.

Staraliśmy się aby domy były niezwykle funkcjonalne i przestronne. Na parterze pomieszczenia mają wysokość 286 cm, a na piętrze 260 cm. W procesie projektowym w bardzo dużym stopniu udało nam się wyeliminować skosy.

Parter to strefa dzienna - salon z kominkiem, wyjściem do ogródka, z półotwartą kuchnią, łazienką, przedpokojem i garażem z bezpośrednim wejściem do domu.

Piętro to strefa sypialna zawierająca trzy sypialnie, łazienkę i garderobę.

Pomyśleliśmy również o bezpieczeństwie, które zapewnią drzwi antywłamaniowe, rolety na parterze, wideodomofon, instalacja alarmowa (za dopłatą). Komfort użytkowania zapewnią brama sterowana pilotem, piec dwu funkcyjny z automatyką pogodową oraz kaloryfery z termoregulatorami.

Jeżeli będziecie Państwo mieli taką potrzebę, istnieje możliwość aranżacji pomieszczeń i zmian
w wyposażeniu (gniazda elektryczne, punkty oświetleniowe itp.)

Termin realizacji:

Rozpoczęcie budowy w maju 2008 roku; zakończenie pierwszego etapu w pierwszym kwartale 2009 roku, zakończenie drugiego etapu w drugim kwartale 2009 roku.

LOKALIZACJA: http://www.as-hajto.pl/lokalizacja.php

RZUTY: http://www.as-hajto.pl/rzuty.php

WIZUALIZACJE: http://www.as-hajto.pl/galeria.php
Data: czwartek, 24 kwietnia 2008, 20:57
 
Wątek: Zobacz temat
Wyświetleń 275

Zobacz cały wątek

http://ugk2.ugk.pl/PI/Pi.nsf/WWW_Przeta ... enFrameset

Kobierzyce, dnia 05.08.2008r.

ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA

Dotyczy: przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości powyżej 206.000 euro zgodnie z przepisami ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U.2004r.Nr 19 poz.177, ze zm.) na realizację zadania pn.: Transport zbiorowy w Gminie Kobierzyce - linie międzygminne Wrocław – Kobierzyce.

Uprzejmie informujemy, że w terminie składania ofert tj. w dniu 25.07.2008r. do godz. 12.00 wpłynęło trzy oferty firm z następującymi cenami ofertowymi:

Polbus – PKS Sp. z o.o., ul. Kościerzyńska 25, 51-411 Wrocław
kwota netto 5,70 zł
kwota brutto 6,09 zł
Dolnośląskie Linie Autobusowe Sp. z o.o., ul. Krakowska 71/73, 50-126 Wrocław
kwota netto 5,45 zł
kwota brutto 5,83 zł
KONSORCJUM firm:
Lider konsorcjum: Sevibus Polska, ‼Marcinkowski i Sip.”, Spółka komandytowo – akcyjna, ul. Chrzanowskiego 28, 51-141 Wrocław;
Partner: Bus Marco Polo, Wratislavia 1992, Sp. z o.o., ul. Zielińskiego 39, 53-533 Wrocław
kwota netto 4,74 zł
kwota brutto 5,07 zł

Na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U.07. Nr 223 poz.1655) wzywamy firmę Polbus – PKS Sp. z o.o., ul. Kościerzyńska 25,
51-411 Wrocław do złożenia brakujących dokumentów w terminie do 11.08.2008r.:
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległej płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu.
Jednocześnie informujemy, że uzupełnienie brakujących dokumentów ma wpływ jedynie na ważność oferty, a nie na ostateczne rozstrzygnięcie postępowania. W przypadku nie złożenia wymaganych dokumentów Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a oferta odrzucona.

Najkorzystniejszą ofertę w kryterium ‼cena” złożyło Konsorcjum firm:
Lider konsorcjum: Sevibus Polska, ‼Marcinkowski i Sip.”, Spółka komandytowo – akcyjna, ul. Chrzanowskiego 28, 51-141 Wrocław;
Partner: Bus Marco Polo, Wratislavia 1992, Sp. z o.o., ul. Zielińskiego 39, 53-533 Wrocław
Zamawiający podpisze umowę z tą firmą w terminie ustawowym.
Data: piątek, 15 sierpnia 2008, 20:23
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 384
Wyświetleń 35943

Zobacz cały wątek

Z wieści z innych miast: Radom

Przez najbliższe półtora roku linie autobusowe 1, 2 i 6 będzie obsługiwało MPK Radom. Przedsiębiorstwo jako jedyne stanęło do przetargu - czytamy w Gazecie Wyborczej. Zgodnie z warunkami, jakie przed oferentami postawił Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, MPK musi zagwarantować, że na tych trzech liniach jeździć będzie 16 autobusów niskopodłogowych, nie starszych niż ośmioletnie. - Dzięki temu pasażerowie z pewnością odczują poprawę świadczonych usług - tłumaczy Marek Czyż, dyrektor MZDiK. MPK za swoje usługi otrzyma 4,18 zł za tzw. wozokilometr za mniejszy autobus oraz 4,22 zł za autobus większy. Dlaczego do przetargu nie stanęli inni przewoźnicy? - Moim zdaniem warunki były absurdalne - uważa Adam Michalczewski, właściciel firmy przewozowej ITS. - Zakup jednego autobusu z 2000 r. to koszt około 100 tys. euro, a takich aut trzeba byłoby dostarczyć 16. Nie ma szans, by taka inwestycja zamortyzowała się przez półtora roku, a przecież nikt nie da mi żadnej gwarancji, że wygram również kolejny przetarg - tłumaczy Michalczewski. - Nie mogliśmy postawić innych warunków przetargu, bo obniżyłby się komfort korzystających z autobusów pasażerów. Nie było przecież wymogów dostarczenia nowych autobusów, więc przewoźnicy mogli wykorzystać te, które mają - argumentuje Czyż. Umowa na obsługę trzech tras będzie obowiązywała do końca lipca przyszłego roku. Dlaczego tak krótko? - Bo w tym terminie wygasa również umowa na obsługę linii 5 i 26. Ogłosimy wtedy drugi przetarg. Odejdziemy jednak od koncepcji obsługi poszczególnych linii, a przejdziemy na rozliczanie wozokilometrów. Tak jest np. w Warszawie i system ten się sprawdza - informuje Czyż. Podkreśla jednocześnie, że warunki przetargu będą jeszcze bardziej rygorystyczne, bo wymogiem będą nowe, niskopodłogowe autobusy. MZDiK chce wówczas zawrzeć z firmą przewozową długą, przynajmniej dziesięcioletnią umowę. Wygrywający przetarg ma w takim przypadku gwarancję, że poniesione koszty związane np. z zakupem nowoczesnego taboru mu się zamortyzują. Pasażerowie odczują poprawę usług, bo nie będą jeździć wyeksploatowanymi autobusami, a miasto może wynegocjować niższą stawkę płaconą przewoźnikowi. - W przetargu w 2008 r. oczywiście wystartuję. Uważam jednak, że już teraz można było zawierać długoletnie umowy, aby do przetargu zgłosiła się większa liczba przewoźników, co wymusiłoby konkurencyjność - podkreśla Michalczewski. Rozstrzygnięty przetarg na linie 1, 2 i 6 ma być pierwszym krokiem w kierunku optymalizacji układu komunikacji miejskiej. - Być może w przyszłym roku uruchomimy także nowe linie - zakłada Czyż.
Data: 2007-04-27, 11:12
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 133
Wyświetleń 21097

Zobacz cały wątek

Na wstępie witam wszystkich forumowiczów!
Widzę, że ciekawe obchody się szykują. Zawsze chciałem zobaczyc potrójniaka w Częstochowie. Mam nadzieję, że uda mi się byc w mieście w czasie obchodów.
Jeśli chodzi o dodatkowe linie autobusowe, to pokusiłbym się jeszcze o jakieś giganty podmiejskie. Jeśli oczywiście byłaby techniczna możliwośc przejazdu takimi trasami. Wyglądałyby one tak (roboczo nazwane 501 i 502):

501: Brama Główna - Źródlana - Kasztanowa - C.H. Jagiellończycy - Okrzei - Mireckiego - Rakowska - Bugajska - Weyssenhoff - Kręciwilk - Odrzykoń - Os. Pod Wilczą Górą - Olsztyn Żwirki i Wigury - Olsztyn Rynek - Skrajnica - Poczesna Zawodzie - Zawodzie Długa - Z. Cmentarz - Poczesna Bociania Górka - P. Kościół - Nowa Wieś (I, II, Skrzyżowanie, Auchan) - Wrzosowa Kładka - Fabryczna - Kolejowa - Bugajska - Rakowska - Mireckiego - Okrzei - PZU - Kasztanowa - Źródlana - Brama Główna.
Tutaj rodzi się pytanie o stan drogi Skrajnica - Zawodzie i możliwośc przejazdu tamtędy.

502: Brama Główna - Źródlana - Kasztanowa - C.H. Jagiellończycy - Okrzei - Mireckiego - Rakowska - Bugajska - Weyssenhoff - Kręciwilk - Odrzykoń - Os. Pod Wilczą Górą - Kusięta - Olsztyn Mstowska - Olsztyn Rynek - Olsztyn Żwirki i Wigury - Odrzykoń - Kręciwilk - Weyssenhoff - Bugajska - Kolejowa - Fabryczna - Wrzosowa (Długa, Sabinowska) - Huta Stara "B" - Huta stara "A" - Poczesna (Chabrowa, Południowa, Katowicka, Handlowa, Strażacka, OSP, Szkoła, Prosta) - Kol. Poczesna - Bargły - Michałów - Nierada - Mazury - Młynek - Sobuczyna - Malownicza - Zegarowa - Zdrowa - Gronowa - Poselska - Sabinów - Hetmańska - SSP - Sabinowska - Jagiellońska - Dojazdowa - Makro - Źródlana - Brama Główna

Z chęcią przejechałbym się takimi liniami. Myślę, że w zupełności wystarczyłyby po dwa kursy tam i z powrotem.
Inna kwestia to wypromowanie linii, np. przez powieszenie plakatów na trasie, tak, żeby ktokolwiek chciał z nich skorzystac.
Tabor - widziałbym tam #288, albo któregoś ikarusa z serii 4xx (ideałem byłaby wystawa fotografii częstochowskich tramwajów zorganizowana w środku).
Jeśli nie na linie dodatkowe, myślę, że byłby to ciekawy temat na jakąś imprezę miłośniczą.
Resztę pomysłów popieram w 100%
Pozdrawiam
Data: 2009-01-20, 20:20
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 144
Wyświetleń 2014

Zobacz cały wątek

Bystrzaku czy wiesz może czym SEVIBUS Polska ‼Marcinkowski i Sip” Spółka komandytowo akcyjna oraz Partner: Bus Marco Polo , Wratislavia 1992 Sp. z o.o. będą obsługiwały te nowe, podmiejskie linie autobusowe?
Data: niedziela, 26 października 2008, 23:29
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 384
Wyświetleń 35943

Zobacz cały wątek

mark40 napisał:
"A co tak ogólnie było mówione w tej sprawie?"

Skoro już zostałem wywołany do tablicy to wyjaśnię co i jak. Na początek moja prywatna opinia – problem likwidacji „12” jest wieloaspektowy – trzeba rozważyć względy ekonomiczne, ekologiczne, sentymentalne ale PRZEDE WSZYSTKIM względy komunikacyjne. Nie będę upierał się, że tramwaj 12 musi pozostać, ale będę walczył, by mieszkańcy Chorzowa Starego (i nie tylko) po ewentualnej likwidacji „12” nie mieli gorszych możliwości komunikacyjnych. Zwłaszcza, że „na Starym” mieszka sporo starszych osób, które nie mają i nie będą miały samochodów. Dlatego wystąpiłem w interpelacjach i zapytałem o plany gminy związane z likwidacją „12” i co po ewentualnej likwidacji mieszkańcy otrzymają w zamian. Prezydent Kopel odpowiedział, że gmina wcale nie chce likwidować „12”. To KZK GOP chce tej likwidacji. Wprawdzie on jest przedstawicielem gminy w KZK GOP i może coś sugerować, ale to KZK podejmuje decyzje. Potem zaczął omawiać całą sytuację. W przyszłym roku zmieni się naliczanie składki gminnej do KZK – obecnie uśredniało się koszty na wszystkich liniach i każda gmina płaciła tyle, ile kilometrów torowiska jest na jej terenie. W 2009 roku każda linia „wyceniana” jest oddzielnie, co spowodowało że Chorzów ma płacić znacznie więcej. Dopłata do „12” to podobno miałoby być około 1 miliona w skali roku. W związku z tym miasto Chorzów poinformowało KZK, że nie będzie tej linii współfinansowało, co z kolei wpłynęło na to, że KZK poinformował Tramwaje, że nie dofinansuje tej linii. Decyzja, według prezydenta, jest ostateczna. Na moje pytanie co w zamian, prezydent odpowiedział, że rozkład jazdy innych środków komunikacji zostanie zmieniony tak, by mieszkańcy nie odczuli zmiany. Pytałem co to oznacza, bo linie autobusowe nie pokrywają się dokładnie z „12” a poza tym tramwaj jest (w pewnych godzinach np. popołudniowych i nocnych) jedynym realnie osiągalnym środkiem komunikacji. Prezydent odpowiedział, że trwają opracowania planu zmian i obiecał, że jak tylko taki dokument powstanie, to mi go przekaże. A ja, jak tylko czegoś się dowiem, to dam znać na Forum – może wtedy będzie szansa na uwagi i zmiany. Dla mnie optymalnym rozwiązaniem byłby, by w miejsce tramwaju 12 pojechał nowoczesny, ekologiczny autobus 12, który mógłby jeździć aż do Batorego.
Data: 2008-11-28, 18:31
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 525
Wyświetleń 18931

Zobacz cały wątek

Cytat: papieroski Nevady zielone


;o

bilet trzy miesięczny na wszystkie linie autobusowe i trolejbusowe ;D
irisy mentolowe
amarantus dmuchany.
farba do włosów ciemny brąz x2
opracowanie Lalki Bolka Prusa. ;D
tyle.
Data: Nie Mar 11, 2007 9:45 pm
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 1253
Wyświetleń 31480

Zobacz cały wątek

Cytat: Dwie nowe linie na zakupy

Rzeszowskie Tesco, wzorem innych hipermarketów uruchamia wespół z MPK dwie specjalne linie autobusowe. Będą oznaczone numerami 43 i 44.
Pierwsze specjalne kursy autobusów dowożące pasażerów do swojego sklepu uruchomił Real. Później nadszedł czas na Auchana, który mieści się w podrzeszowskim Krasnem. Teraz wzorem poprzedników specjalne linie autobusowe uruchamia Tesco, mieszczące się przy al. Powstańców Warszawy. - Dwie nowe linie - 43 i 44 rozpoczynają kursy od 1 lutego. Pierwsza z linii będzie kursować od ul. Miłocińskiej do sklepu, druga wyruszać będzie z Cienistej - informuje Wacław Kowal-Gąska z Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Rzeszowie. Obydwa połączenia będą przeznaczone przede wszystkim dla klientów sklepu. - W autobusach nie będą obowiązywały bilety ulgowe, sieciowe i miesięczne. Klienci sklepu będą jeździli nimi za okazaniem paragonu z Tesco, świadczącym o zrobieniu zakupów za minimum 2,5 zł. Pozostali chętni do skorzystania z przejazdu liniami 43 i 44 będą musieli skasować bilet za 2,10 zł - wyjaśnia Kowal-Gąska.

Co w sytuacji, gdy pasażer wsiada do specjalnego autobusu na ul. Miłocińskiej i jedzie na zakupy do Tesco, a nie ma paragonu? Czy będzie musiał zapłacić za bilet? - Za pierwszym razem tak. Wracając po zakupach będzie mógł przejechać na sklepowy paragon, który zostanie podbity przez konduktora, który będzie jeździł w autobusie. Ten sam paragon będzie mógł mu posłużyć następnego dnia, gdy będzie jechał na zakupy do hipermarketu - wyjaśniają przedstawiciele MPK.

Trasy przejazdów

linia 43

Miłocińska-Obrońców Poczty Gdańskiej-Wyzwolenia-Okulickiego-Witosa--Wyspiańskiego-Wita Stwosza-Langiewicza-Mochanckiego-Lisa-Kuli-Dąbrowskiego-Powstańców Warszawy-Tesco

linia 44

Cienista-Lwowska-Piłsudskiego-Pl. Wolności-Cieplińskiego-Lisa-Kuli-Hetmańska- Powstańców Warszawy-Tesco

Uwaga! Wsiadanie i wysiadanie z autobusu jadącego w kierunku sklepu będzie odbywać się na całej trasie przejazdu obydwu linii. W drodze powrotnej ze sklepu wsiadać będzie można tylko pod Tesco. Na pozostałej części trasy z pojazdu będzie można tylko wysiąść



wg. mnie nie trafiony pomysl :gaah: lepiej aby skomunikowac dabrowskiego z realem o to taka linia moze ale nie ta
Data: Pon Sty 29, 2007 7:39 pm
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 315
Wyświetleń 19006

Zobacz cały wątek

u nas tak jest z biletami miesiecznymi. wykupujesz za 20 kilka zlotych bilet na miesiac na jakas linie, lub na wszystkei do ok.30 zlotych. a takie bilety na codzien to mamy w szczecinie 0.95 ulgowy i jest on i na tramwaje i autobusy na czas 20 minut ;P sa jeszcze godzinne za 1,90 i bilet na caly dzien za 4 zl na wszystkie linie autobusowe i tramwajowe
Data: Sro Lip 19, 2006 10:31 pm
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 47
Wyświetleń 2062

Zobacz cały wątek

Czemu tak długo to wszystko trwa, czemu to taki prblem wydłużyć linie autobusową do Suchego Lasu. Jakoś inne gminy lepiej się chyba dogadują z Poznaniem,podam przykład Gmina Czeronwak-Koziegłowy mają nawet 2 linie autobusowe (70, 72), które dowoża mieszkańców Koziegłów do PST .... i to wielu już lat. Niech nasi radni zajmą się tym tematem szybciej.....
Data: Czw 20 Lip, 2006
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 13
Wyświetleń 1926

Zobacz cały wątek

Pies jest ładowany do luku bagażowego razem z walizkami, musi być w klatce. Tamten się udusił, bo samolot stał trzy godziny w pełnym słoncu na lotnisku. Dlatego się ugotował. Osobiscie nie polecam, zbyt ryzykowne, są linie autobusowe, które przeworzą psy. Nie ma co psa ryzykować
Data: Nie Wrz 28, 2008 13:09
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 35
Wyświetleń 1762

Zobacz cały wątek

Cytat: dodać nowe linie autobusowe

to jest miasto a mpk miasta nie obsługuje
Ja sie zastanawiam skąd ci ludzie o tym sie dowiedzieli że ktos chce tam bloki wybudowac, przeciez jest tyle sposobów na to aby sie dowiedziec po fakcie ze ..
szkoda że czego innego sie z takim zapałem nie blokuje w tym miescie jak kolejen koscioly czy pseudo galerie
Data: Wto Lut 19, 2008 3:38 pm
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 54
Wyświetleń 2038

Zobacz cały wątek

Do Wrocławia możesz dojechać liniami 900L (Polbus - na zlecenie ZDiK Wrocław) i 501 (Dolnośląskie Linie Autobusowe, przewoźnik prywatny).
Rozkłady jazdy - 900L: http://www.zdik.wroc.pl/komunikacja/zdik/900l/w.html
501: http://www.dla.com.pl/rozklad.php#1
Data: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 08:54
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 13
Wyświetleń 4039

Zobacz cały wątek

Cytat: Podmiejski dworzec PKS do likwidacji?

Codziennie odjeżdża z niego prawie 400 autobusów, które przewożą ponad 20 tys. pasażerów. Prawdopodobnie PKS będzie musiał poszukać sobie nowego miejsca.

rawdopodobnie już w przyszłym roku pod wiaduktem Śląskim przestanie istnieć podmiejski dworzec PKS. Przewoźnikowi kończy się dzierżawa terenu, a miasto nie zamierza jej przedłużać.

Dworzec pod wiaduktem działa od 1976 roku. Obsługuje linie autobusowe jeżdżące po całym powiecie rzeszowskim.

Kończy się umowa

W połowie 2010 roku wygasa umowa dzierżawy placu zawarta między PKS a urzędem miasta. Przedstawiciele firmy przewozowej zapewniają, że o jej przedłużenie prosili już kilkakrotnie.

- Niestety miasto w dalszym ciągu nie przychyliło się do naszej prośby - mówi Czesław Piela, prezes rzeszowskiego PKS. - Na razie dworzec działa, ale co będzie później nie potrafię powiedzieć. Nie wyobrażam sobie go w innym miejscu. Jedyna działka, jaką dysponujemy to teren przy al. Wyzwolenia, a to stanowczo za daleko od centrum.

Pasażerowie nie chcą zmian

Groźną przeniesienia dworca zaskoczeni są też pasażerowie. Aleksandra Oparowska i Patrycja Jemioła z Mrowli codziennie dojeżdżają na ten plac w drodze do szkoły. Stąd odjeżdżają tez do domu.

- Już teraz droga do szkoły zajmuje nam pół godziny. Nie chcemy nawet myśleć jak długo będziemy musiały przedzierać się przez miasto, jeśli dworzec zostanie przeniesiony - denerwują się pasażerki.

Miasto się zastanowi

Maciej Chłodnicki, rzecznik prezydenta Rzeszowa potwierdza, że miasto nie wydzierżawi PKS-owi placu na kolejne 30-lat.

- Taka opcja nie wchodzi w grę z dwóch powodów. Po pierwsze, obok wiaduktu powstanie centrum handlowe, do którego trzeba zbudować dojazd. Po drugie nie wiadomo, czy plac nie przyda się jako parking dla nowego gmachu urzędu miejskiego, który chcemy zbudować obok niego - mówi rzecznik Chłodnicki.

Miasto nie bierze pod uwagę także opcji zamiany działek, jaką zaproponował PKS.

- W zamian za teren pod wiaduktem firma oferuje nam działkę przy al. Wyzwolenia. Ten teren jest jednak mniej atrakcyjny, a po drugie jego stan własnościowy nie jest do końca jasny - mówi M. Chłodnicki.



nowiny24.pl

A RCK to co? Już zapomniane?
Data: Wto Sty 06, 2009 3:38 pm
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 104
Wyświetleń 3529

Zobacz cały wątek

Parkingi, parkingi, parkingi... Jest ich pod dostatkiem a i tak za mało. Bo zapchane, bo za małe itp. Czytam sobie wątek i jako kierowca wiem, ze nic sie nie zmieni. Nawet jeśli "wyleją asfalt", zrobią kilka nowych parkingów, czy postawia ten sąd i 20 nowych "biedronków" To miejsc dalej nie bedzie. Obecnie przygladam sie miastu i widze, że samochodów przybywa. Kazdy członek 4 osobowej rodziny ma samochód: tatuś -bo głowa rodziny, mamusia -bo czymś do pracy trzeba, synek -bo zrobił niedawno prawko.. Min. dlatego ilość miejsc parkingowych się kurczy. Samochodow coraz więcej, ba. Sprzedaje sie je na naszych oczach kosztem 2/3 miejsc parkingowych (z tym to też troche śmiechu, bo skąd pewność, że samochód z karteczką "sprzedam" póki co nie jest używany, tylko stoi...no za wyjątkiem tych na obcych blachach). W centrum nie ma gdzie wybudować nowych parkingow. Czy przy urzędach, czy sądach -zawsze znajdzie się adekwatna do urzędników ilość kopert lub znak -zakaz parkowania (lub zakaz wjazdu). Ulica Niepodległości oraz inne ulice -to faktycznie dosyć niebezpieczna trasa. W dzień -ludzie się pchają pod koła (w sumie miasto jest dla ludzi a nie dla samochodów), pełno samopasących się zwierząt, które tez pchają sie pod koła, autobusy itp. Ja wracam nocą do domu i strach mnie bierze jak ludzie jeżdżą (w dzień tez) Otóż jakiś fan motoryzacji lubi sobie pobrykać motorkiem (lub samochodem) wzdłuż Niepodległości na możliwie jak najszybszej prędkości... Sorki -rozumiem, szpan, adrenalina czy co tam jeszcze. Może mam czarne wizje, ale gość jadący ponad 100 motorem na tylnym kole to strasznie duże niebezpieczeństwo. Dla ludzi i dla Niego samego. Sytuacja hipotetyczna, niech wyjdzie kot (o człowieku nie wspomnę) trach, bach motor leci 30 metrów, kierowca 50...-na pogrzebie wszyscy płaczą "dlaczego tak sie stało". Brak wyobraźni. Trzeba używać głowy jak się jeździ a nie "główki".
Na parkingach parkują mieszkańcy i to sie nie zmieni. Po mieście ludzie jeżdżą samochodami. To normalne. W lublinie jest jeszcze gorzej, a my ze Świdnika robimy (jak to ktoś słusznie napisał) Metropolię. Światła, Sądy, nowe skomplikowane linie autobusowe, Wielkie kompleksy : Galerie, Szkoły muzyczne, różowe przejścia i tunele, lotnisko itp. Niby fajnie, ale jakoś się to wszystko gryzie. Brak infrastruktury!
Rozpisałem się...wybaczcie..Dawno nie pisałem, chociaż śledzę na bieżąco sprawy Świdnika. Każdy ma swoje zdanie na ten temat (i na każdy inny). Ja apeluje o rozwagę i odrobinę wyobraźni, szczególnie na drogach.
Data: 2 wrz 2008, o 11:55
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 43
Wyświetleń 2179

Zobacz cały wątek

Cytat:Dajcie jakieś adresy e-mail do tego Polbusa czy do DLA


Proszę bardzo:
POLBUS-PKS Spółka z o.o - ul. Kościuszki 135 - 50-440 Wrocław tel. 071 342-63-92 , strona: http://www.polbus.pl/
Opracowanie rozkładu jazdy: tel. 071 333-05-01, 071 333-05-30

Dolnośląskie Linie Autobusowe sp. z o.o. (DLA):
ul. Krakowska 71/73, 50-126 Wrocław
tel. 071 78-28-131, fax 071 78-28-133
, strona: http://www.dla.com.pl/
Data: czwartek, 5 stycznia 2006, 19:35
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 45
Wyświetleń 10934

Zobacz cały wątek

Trzeba wykorzystać kolejny pomysł zastosowany w Poznaniu czyli kilka pętli autobusowych ( dworców komunikacji miejskiej), z ktorych wyjezdzały by autobusy mpk na tereny wokoł Rzeszowa, oraz pks podmiejskie, a inne linie autobusowe zawoziły by ludzi do centrum miasta... tam ten pomysł sie doskonale sprawdza..
Data: Wto Lip 08, 2008 1:17 pm
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 96
Wyświetleń 4612

Zobacz cały wątek

Cytat:Bystrzaku czy wiesz może czym SEVIBUS Polska ‼Marcinkowski i Sip” Spółka komandytowo akcyjna oraz Partner: Bus Marco Polo , Wratislavia 1992 Sp. z o.o. będą obsługiwały te nowe, podmiejskie linie autobusowe?


Takie dali do oferty:
Mercedes Benz O405N - 1991r.
2x Neoplan 4016N - 1996r.
Solaris Valetta - 2008r.
Autosan A1012T Lider - 2008r.
Autosan H7-20 Solina - 2008r.
Mercedes sprinter 316 - 2005r.
Data: poniedziałek, 27 października 2008, 20:09
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 384
Wyświetleń 35943

Zobacz cały wątek

TRANSPORT GMINNY OPÓŹNIONY

Zgodnie z informacją podaną Państwu w kwietniowym wydaniu ‼Gazety Gminnej”, Gmina Kobierzyce wychodząc naprzeciw potrzebom społecznym mieszkańców opracowała plan przewozów linii międzygminnych Wrocław - Kobierzyce.

By móc uruchomić Transport Zbiorowy w Gminie Kobierzyce Linie międzygminne Wrocław-Kobierzyce niezbędne było przeprowadzenie procedury przetargowej w celu wyłonienia przewoźnika transportu gminnego.

Niestety, naszej Gminy nie ominęły powszechnie znane z mediów problemy przetargowe.

Jeden z uczestników postępowania przetargowego Dolnośląskie Linie Autobusowe Sp. z o.o. - firma znana ze składania protestów przetargowych - oprotestowała wybór przez Komisję Przetargową Wykonawcy. Po rozstrzygnięciu przez Gminę protestu Dolnośląskie Linie Autobusowe Sp. z o.o. odwołały się od tego rozstrzygnięcia do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w Warszawie, przy którym działa Krajowa Izba Odwoławcza.

Wydanie orzeczenia nastąpi w terminie 15 dni od dnia dostarczenia odwołania. Od orzeczenia KIO przysługuje także skarga do Sądu Okręgowego złożona w terminie 7 dni od dnia dostarczenia orzeczenia KIO.

Tak więc, do czasu rozstrzygnięcia - Gmina nie ma możliwości zawarcia umowy
z przewoźnikiem na transport gminny. Dużą winę za taki stan rzeczy można przypisać obowiązującej ustawie o zamówieniach publicznych. Mimo to, dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej doprowadzić do uruchomienia komunikacji zbiorowej gminy Kobierzyce.

Niezależnie od planowanej komunikacji zaznaczamy, iż nadal funkcjonują prywatni przewoźnicy, zapewniając transport na dotychczasowych zasadach.

Ponadto informujemy Państwa, że z dniem 1 września 2008 roku decyzją Wydziału Transportu Urzędu Miejskiego Wrocławia został zmieniony status linii autobusowej normalnej 112 na linię 612 o charakterze linii podmiejskiej. Jest to zgodne z ustaleniami dot. linii podmiejskich w obrębie m. Wrocławia i na tę decyzję Gmina nie miała wpływu.

Joanna Najmrodzka

http://ugk.pl/
Data: poniedziałek, 15 września 2008, 13:35
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 384
Wyświetleń 35943

Zobacz cały wątek

Moze to Ci pomoze:

A jezeli chodzi o linie autobusowe kursujace pomiedzy Hiszpania a Polska, to linki do nich znajdziesz tutaj:

No i jeszcze to:
Data: Sro Wrz 03, 2008 10:40 am
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 7
Wyświetleń 994

Zobacz cały wątek

Cytat:

KZK GOP: Nowy przystanek w Chorzowie

W sobotę, 17 stycznia, uruchomiony zostanie nowy przystanek – „Chorzów Liceum Katolickie”.

Przystanek zlokalizowany na ul. Tadeusza Kościuszki w Chorzowie obsługiwać będą linie autobusowe nr 74, 663, 664, 665, 974 oraz S-7.

(KZK GOP/pkon) - NaszeMiasto.pl

Data: 2009-01-15, 12:58
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 525
Wyświetleń 18931

Zobacz cały wątek

Od soboty 23 czerwca zmieni się funkcjonowanie komunikacji miejskiej.

1. W związku z remontem ulicy Trzebnickiej zmienią się trasy następujących linii tramwajowych:

7 – z Krzyków pojedzie stałą trasą do ulicy Grodzkiej, a następnie przez: most Pomorski, ulicę Pomorską, pl. Staszica, Reymonta i Bałtycką do Żmigrodzkiej i dalej stałą trasą do Marino; w przeciwnym kierunku pojedzie stałą trasą do ulicy Żmigrodzkiej, a następnie ulicami: Bałtycką, Reymonta, pl. Staszica, Pomorską, mostem Pomorskim do Nowego Światu i dalej stałą trasą do Krzyków;

8 – zostanie skrócona do zajezdni Ołbin przy ulicy Słowiańskiej;

21 – z Pilczyc pojedzie stałą trasą do ulicy Grodzkiej, a następnie przez: most Pomorski, ulicę Pomorską, pl. Staszica, Reymonta i Bałtycką do Żmigrodzkiej i dalej stałą trasą do Marino; w przeciwnym kierunku pojedzie stałą trasą do ulicy Żmigrodzkiej, a następnie ulicami: Bałtycką, Reymonta, pl. Staszica, Pomorską, mostem Pomorskim do Nowego Światu i dalej stałą trasą do Pilczyc;

70 – z Biskupina pojedzie stałą trasą do ulicy Nowowiejskiej, a następnie ulicami: Jedności Narodowej, Poniatowskiego, pl. Bema, Drobnera do Dubois i dalej stałą trasą do pl. Wróblewskiego; w przeciwnym kierunku trasa analogiczna;

Zostaną uruchomione dwie okresowe linie autobusowe:

701 – z Sępolna pojedzie ulicami: Mickiewicza, Paderewskiego, Moniuszki, Chopina, Kochanowskiego, pl. Grunwaldzki, Piastowska, Nowowiejską, Słowiańską, św. Wincentego, pl. Staszica, Reymonta, Kleczkowską, Trzebnicką, Żmigrodzką, Broniewskiego do Bałtyckiej; w przeciwnym kierunku trasa analogiczna;

707 – z ulicy Drobnera pojedzie ulicami: Łokietka, Chrobrego, św. Wincentego, pl. Staszica, Reymonta, Kleczkowską, Trzebnicką, Żmigrodzką, Broniewskiego do Bałtyckiej; w przeciwnym kierunku z Bałtyckiej pojedzie ulicami: Żmigrodzką, Trzebnicką, Kleczkowską, Reymonta, pl. Staszica, św. Wincentego, Chrobrego i Probusa do Drobnera.

Linia 701 kursująca obecnie z Sępolna do placu Grunwaldzkiego zostanie oznaczona numerem 700.

2. W związku z rozpoczęciem wakacji w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej zajdą następujące zmiany:

- linia tramwajowa 9 zostaje przedłużona do Sępolna (z Parku Południowego pojedzie stałą trasą do ulicy Sienkiewicza, a następnie ulicami: Piastowską, pl. Grunwaldzkim, Curie-Skłodowskiej, Mickiewicza do Sępolna; w przeciwnym kierunku trasa analogiczna).

http://www.zdik.wroc.pl/ogloszenia/show ... ml?Id=2414
Data: czwartek, 21 czerwca 2007, 23:21
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 623
Wyświetleń 104346